Hotel Masovia sala weselnaOrganizacja wesela w hotelu niesie ze sobą szereg zalet. Przede wszystkim stanowi kompleksowe rozwiązanie, które spaja w elegancką całość wszystkie elementy ślubnego przyjęcia. Hotele to przede wszystkim odpowiednio przygotowana sala weselna, indywidualnie dobrane menu, oprawa muzyczna, komfortowe noclegi, transport, profesjonalna obsługa oraz cały wachlarz dodatkowych udogodnień. Państwo Młodzi ogromnie cenią tę koncepcję, która zapewnia wygodę i daje możliwość skupienia uwagi na istocie tego wyjątkowego wydarzenia. Pozostaje im jedynie dokonanie wyboru właściwego hotelu, który będzie dysponował wymarzoną salą.


Sala weselna – trudny wybór

Każda sala weselna posiada swój własny styl, klimat oraz wystrój. Ile Par Młodych tyle gustów, koncepcji, preferencji i oczekiwań dotyczących lokalizacji, wielkości, udogodnień oraz wystroju idealnej sali weselnej. Stojąc przed tym kluczowym wyborem warto przemyśleć tę kwestię i określić priorytety. Po pierwsze musimy pogodzić się z faktem, że tak naprawdę nie istnieją idealne rozwiązania.

Zazwyczaj w każdej sali odkryjemy zarówno zalety, jak i pewne wady. Dlatego warto jak najdokładniej poznać dostępne obiekty. Spośród nich możńawybrać ofertę wpisującą się jak najlepiej w nasze oczekiwania oraz uwzględniającą potrzeby gości. Na jakie więc elementy powinniśmy zwrócić uwagę?

Wielkość i wygląd sali weselnej

Rozmiar sali ma kluczowe znaczenie i jest w dużej mierze uzależniony od liczby gości.  Za duża sala weselna spowoduje rozproszenie gości, wywoła wrażenie zbyt pustej, a co za tym idzie będzie niekorzystnie prezentowała się na zdjęciach i filmie. Z drugiej strony w zbyt małym lokalu goście będą odczuwać brak wystarczającej przestrzeni. Zabawa w tłoku stanie się po prostu niekomfortowa. Warto wspólnie uzgodnić ostateczną listę gości, a następnie przeglądając oferty, sugerować się opisem danej sali. W nim najczęściej znajdziemy wyznaczniki minimalnej i maksymalnej liczby gości. Możemy w ten sposób zawęzić liczbę odpowiadających naszym potrzebom obiektów.

Następną ważną kwestią jest estetyka pomieszczeń i ich uniwersalizm. Wnętrza powinny być zadbane, estetyczne bez oznak zniszczenia, łuszczącej się farby na ścianach lub uszkodzonej posadzki. Dobrym wyborem są sale zaaranżowane w sposób delikatny i neutralny, umożliwiające  dekorację zgodnie z indywidualnymi upodobaniami oraz aranżację w wybranej stylistyce. Dodatkowym atutem może być osobne pomieszczenie na alkohol lub zamykane pomieszczenie na przechowanie upominków ślubnych oraz wydzielone miejsce na palarnię.

Sala weselna i jej wystrój

Dobra aranżacja sali to harmonijne połączenie dekoracji, ustawienia i nakrycia stołów, usytuowania sceny i miejsca do tańczenia. Para Młoda może wybrać wystrój sali, elementy dekoracyjne, aranżację z motywem przewodnim. Często kształt sali determinuje układ stołów, dlatego najlepszym rozwiązaniem są pomieszczenia w kształcie kwadratu. W takich pomieszczeniach możemy ułożyć stoły wzdłuż ścian, połączyć w podkowę lub ustawić pojedyncze okrągłe stoliki ułatwiające gościom integrację i komunikację. Kolejnym ważnym elementem jest scena muzyczna i obszerny parkiet taneczny. Musi być usytuowany w miejscu, który umożliwi gościom śledzenie zabawy oraz daje szybki dostęp do parkietu.

Oprawa i obsługa przyjęcia

Oczywiście oprócz indywidualnie dobranego menu, powinniśmy zwrócić uwagę na to, czy sala zapewnia nam możliwość zorganizowania wesela w wybranym przez nas styl kulinarnym np.: szwedzki stół, wiejski stół, kącik kawowy. O pozostałe kwestie związane z salą, czyli pełną obsługę kelnerską , oprawę artystyczną, obsługę foto, sprzątanie nie musimy się martwic. O gości weselnych dba doświadczona obsługa hotelowa, która doskonale zna układ sali weselnej. Dzięki temu jest w stanie szybko i umiejętnie obsłużyć nawet bardzo dużą liczbę gości.

Dobrym rozwiązaniem jest współpraca z hotelowym specjalistą od organizacji wesel, który doradzi, dokładnie zaplanuje kolejne etapy przygotowań, będzie czuwał nad ich przebiegiem oraz stanowił wsparcie dla Młodej Pary w każdym momencie przyjęcia.

W poszukiwaniu idealnej sali…

Lokalizacja i otoczenie sali weselnej odgrywają znaczącą rolę, ponieważ odpowiadają za pierwsze wrażenie. Niewątpliwie urokliwe położenie, cudowne widoki, niebanalne sąsiedztwo budują niepowtarzalny klimat. Przepięknie położony Hotel Masovia gwarantuje organizację wspaniałego przyjęcia weselnego, zarówno w kameralnej odsłonie, jak i na większą skalę. Miła i profesjonalna obsługa zadba o każdy najmniejszy szczegół i dołoży wszelkich starań, aby ten wyjątkowy dzień został zapamiętany jako niepowtarzalne i doskonale zorganizowane wydarzenie. Hotel Masovia w Giżycku oferuje elegancką, stylową klimatyzowaną salę, mogącą pomieścić do 50 osób. Zaprasza także do skorzystania z przestronnej sali na 120 osób w Restauracji Łabędzi Ostrów w Pięknej Górze. Obiekt zapewnia możliwość wyboru specjalnie dobranego menu, na który składają się wysokiej jakości potrawy, ustalone indywidualnie z Szefem Kuchni. Dla gości biorących udział w uroczystości Masovia gwarantuje komfortowe noclegi w bardzo atrakcyjnych cenach. Młoda Para otrzymuje w prezencie nocleg w pokoju dwuosobowym oraz voucher na romantyczną kolację w I rocznicę ślubu.