Wesele w Hotelu Masovia

Każda para przyszłych nowożeńców marzy o tym, aby ich przyjęcie weselne zorganizowane zostało w niezapomniany sposób. Marzą o wspaniałej uroczystości która zaskoczy i oczaruje wszystkich gości. Jednak kiedy trzeba zmierzyć się z zaplanowaniem wesela oraz koordynacją wszystkich przedsięwzięć, często rzeczywistość okazuje się niemałym wyzwaniem dla Pary Młodej. Z tego powodu z roku na rok coraz więcej par decyduje się na wesele w hotelu. Powierzając organizację tego wyjątkowego dnia profesjonalnej doświadczonej obsłudze, zyskują gwarancję perfekcyjnie zaaranżowanej imprezy i mogą w spokoju oczekiwać najbardziej romantycznych chwil w swoim życiu.


Wesele w hotelu – wszystko w jednym miejscu

Wesele w Hotelu Masovia

Wesele powinno być niezapomnianym przeżyciem dla nowożeńców i ich gości. Aby to się powiodło, uroczystość wymaga skrupulatnej organizacji, zaplanowania bardzo wielu kwestii, poczynienia różnych przygotowań. Dlatego kluczowe znaczenie dla pomyślnego finału tego sporego przedsięwzięcia ma wybór optymalnego miejsca. Na ogół wszyscy szukają miejsce wyjątkowe, estetyczne, a także takie, które zagwarantuje komfort wszystkim uczestnikom przyjęcia weselnego. Z tego punktu widzenia z pewnością wesele w hotelu jest jedną z najwygodniejszych opcji. Oferowane przez hotel usługi są kompleksowe. Oferowana jest nie tylko koordynacja uroczystości, w pełni wyposażona sala, odpowiednio dobrane menu lecz również pokój dla Pary Młodej i zakwaterowanie dla gości w pakiecie, czyli w znacznie atrakcyjniejszych cenach.

Udogodnienie to zwalnia nowożeńców z konieczności samodzielnego poszukiwania zakwaterowania dla uczestników wesela. Dzięki hotelowym pokojom zaproszone osoby, które przyjadą na uroczystość z daleka, będą mogły spokojnie odświeżyć się i przebrać a także odpocząć po i przed podróżą. Nocleg w hotelu sprawdzi się również w sytuacji, gdy na weselu będą bawiły się dzieci. To ogromne udogodnienie, ponieważ o dowolnej godzinie, jeśli poczują się zmęczone, można położyć je do łóżka. Ponadto możliwość skorzystania z noclegu tuż przy sali weselnej, eliminuje konieczność organizowania transportu w późnych godzinach wieczornych. I tak, po całonocnej zabawie, przed poprawinami czy podróżą powrotną, wszyscy uczestnicy wesela mogą wypocząć w komfortowych warunkach. Po zakończeniu uroczystości mogą zaś spokojnie wyruszyć w drogę powrotną.

Bezcenna wygoda

Wesele w hotelu niesie za sobą wiele korzyści, nie ograniczających się jedynie do komfortowo urządzonych pokoi, które w razie potrzeby można zaoferować gościom weselnym. Decydując się na wesele w hotelu, stawiamy również na piękną atmosferę, profesjonalną obsługę, wyśmienite jedzenie oraz stylową salę weselną w wybranej aranżacji. Hotelowe sale bankietowe to nowoczesne, funkcjonalne pomieszczenia gwarantujące organizację przyjęć weselnych na najwyższym poziomie. Tak więc, wybierając obiekt hotelowy na wesele, możemy liczyć na kompleksowość usług. Hotele stale się zmieniają i udoskonalają swoje usługi, starając się odpowiedzieć na wszystkie potrzeby gości. Z tego powodu coraz częściej otrzymamy również bogatą ofertę dodatkowych usług, np.: strefę relaksu, salon SPA, gabinet kosmetyczny czy fryzjerski. Wszystko, co przyszła Para Młoda musi zrobić, to określić, jak chce, aby wyglądało ich wymarzone wesele.

Wyśmienite hotelowe menu

Organizując wesele w obiekcie hotelowym, nie musimy martwić się o jakość potraw, serwowanych podczas uroczystości. Hotele na ogół posiadają własną restaurację. Zatrudniają również profesjonalnego szefa kuchni, który dba o wysoką jakość, zróżnicowanie dań oraz dostosowanie menu do indywidualnych potrzeb Pary Młodej. Aby podjąć trafne decyzje przy komponowaniu menu można skosztować wcześniej wszystkich potraw. Ponadto hotele, ze względu na swoją specyfikę, posiadają pełne wyposażenie, potrzebne podczas przyjęcia weselnego. Oprócz przestronnego, stylowego wnętrza możemy liczyć na pełną zastawę, szykownie przybrane stoły, eleganckie krzesła, obrusy, serwetki, odświętne pokrowce na krzesła, w całości dopasowane do wybranej aranżacji wnętrza.

Wesele w hotelu to obsługa na najwyższym poziomie

Decydując się na organizację wesela w hotelu, możemy liczyć na doświadczoną obsługę. Zazwyczaj Para Młoda otrzymuje wsparcie profesjonalnego organizatora wesel, tzw. event managera, który zajmuje się tworzeniem i wizualizacją koncepcji uroczystości. Odpowiada za planowanie, budżetowanie oraz koordynację i nadzór prawidłowego przebiegu imprezy weselnej. Dzięki temu Nowożeńcy zyskują pewność, że wszystko będzie zorganizowane tak, jak sobie wymarzyli i o nic nie muszą się martwić. Hotele często współpracują z salonami sukien ślubnych i garniturów, pracowniami tortów artystycznych, wypożyczalniami limuzyn ślubnych lub innych pojazdów, uznanymi fotografami oraz zespołami muzycznymi. Wystarczy jedynie sprecyzować swoje życzenia i zostawić całą organizację wesela w rękach kompetentnego personelowi hotelu.

Wyjątkowe miejsce dla wyjątkowych Gości

Nie od dziś wiadomo, że wyjątkowe dni wymagają wyjątkowej oprawy. W Hotelu Masovia w Giżycku każda Para Młoda może spełnić marzenie o niezapomnianym ślubie w przepięknych, stylowych wnętrzach. To cudowne miejsce posiada wszystkie walory potrzebne do celebrowania niezwykłych wydarzeń. Począwszy od klimatyzowanych sal w autorskich aranżacjach, wyśmienitej kuchni, najwyżej jakości obsługi, komfortowych noclegów z voucherem upominkowym, na urzekającej, malowniczej okolicy kończąc. Organizując przyjęcie weselne w Hotelu Masovia zyskasz pewność, że Twoja uroczystość będzie jedyna w swoim rodzaju, a każdy jej element na długo zapadnie w pamięć Gości.

Zobacz również